What flower are you?


                                                                                                 CLICK TO SEE MORE


















Hello beauties, how are you today?! I had so many things to do this week, and i couldn't make any outfit post, but i hope that you will like this one too! I simply adore flowers, love to wear them on headband, necklace, belt, in the lapel, on a shirt, scarf, there are so many ways to combine them!And this is my collection! :)
Da li ja to danas vidim Sunce?! :) Jeee....
Ovih dana sam bila baš zauzeta, i verujem da ste primetili po mojim postovima i komentarima koje (ne)ostavljam,  ali se nadam da će ovo biti odlična zamena za neki outfit post. Da li sam vam nekada rekla koliko volim cvetove?! Obožavam ih!!!Moram priznati da sam se zaustavila na ovom broju, kada je ceo grad bio preplavljen njima, ali ću početi ponovo da ih nosim jer ne mogu bez njih! :) U kosi, na reveru, na marami, ogrlici, kaišu, postoji toliko načina za njihovo nošenje....A ovo je moja kolekcija! :) Hvala mojim najdivnijim drugaricima koje su sa svakog putovanja donosile po neki cvetić na poklon!Uglavnom su svi iz Accessorize-a, H&M-a, i jedan je Forever21! Da li možete da izdvojite jedan?Ja ne! :*

0 comments:

Post a Comment