Do you like January? :)

                                                                                                 CLICK TO SEE MORE






I know, i know, it is cold, snow is over your feet, you are freezing , avoid going anywhere....but there is one thing that we all love, that big SALE sign on our favorite stores! :) I bought all this in January, some of the things i already wore, but i didnt have chance to take a photo and make outfit post, because i had exams! Hope that you will like it, and  be patient to see new combos! :*
Ne znam za vas, ali ja januar obožavam! :) Da li da kažem i zbog čega?! ;) Dosta toga sam kupila u poslednjih mesec dana, nešto sam već nosila, nešto i nisam,  uglavnom vremena za slikanje  nije bilo! :( Uskoro prolazi ispitni rok, tako da.... :)
Prva košulja sa slike je iz Zare, oko koje sam igrala jedno tri meseca, cena joj je bila  3 300 din. ( čak sam htela da je uzmem i po toj punoj ceni, ali su je u jednom momentu povukli i nije je bilo ni u jednoj radnji)  ali  sam je početkom januara pronašla i kupila za 2 500 din.! :) Druga košulja je iz Kotona, koju ste mogli da vidite OVDE, obožavam karirane , i na ovu sam slučajno naletela na ogromnom sniženju, i umesto 2 890din. uzela za 890! :)Torbu ste takođe mogli da vidite OVDE,  ona je sa 8 000din. snižena na četiri,  u Benettonu, i tako je došla pravo u moje ruke!:) Suknja iz Zare - sa 2500 snižena na 1490!:) Oko prsluka i kaputa takođe iz  Zare sam se vrtela od kada su stigli , probala ih milion puta, i kada sam ih pronašla na ovom najvećem sniženju, znala sam kako će se sve završiti! :) Prsluk je bio  7990 , sada je 2000din.,  kaput je takođe bio 7990 a sada je 2990! :)
Jel vi to još uvek čitate moj post?!Trk po vašu sniženu stvar! ;) I naravno, javite šta ste pronašle! :*

0 comments:

Post a Comment