Hair styler....


                                                                                                   CLICK TO SEE MORE














These days im really busy, so this will be one quick post.  I wanted to show you my favorite  hair styler from Rowenta . It contains 8 attachments for variety styles: Jumbo curling tong for glamour curl, 14mm spiral tong for spiral curls, square iro for crimped curls, 16mm curling tong for tight curls, round brush for soft curls and waves, plates to crimp looks and straighten. Product name : Rowenta Hair Styler 8 Elite CF4012 . Im so satisfied with this styler and i love to use it, its easy and also practical for traveling. Do you know any better, maybe?
Ovih dana sam baš zauzeta i nemam mnogo vremena za pravljenje boljih postova, ali se nadam da će i ovo dobro doći, kao neka vrsta preporuke! :) Nekoliko vas me je pitalo kojim figarom uvijam kosu, pa evo odmah sličica! :) U pitanju je Rowenta hair styler, koji ima 8 nastavka, i sa svakim sam prezadovoljna. Najmanje sam koristila presu, jer imam veću koju koristim godinama, ali u svakom slučaju i ona super radi. I moram vam priznati da je ovo bila odlična investicija!A dopada mi se i što se dobija u ovakvom pakovanju, koje je praktično za nošenje i putovanja. Ako vas još nešto bude zanimalo a da nisam rekla, slobodno pitajte! Uskoro će biti novih sličica, obećavam! :*

0 comments:

Post a Comment