Leopard in scarves....



                                                                    sunglasses: vintage,
                                                                    earrings: h&m,
                                                                    bracelets: h&m, accessorize,
                                                                    necklace: accessorize,
                                                                    ring: h&m,
                                                                    nail polish: avon, warm black,
                                                                    perfume: Gucci Guilty,
                                                                    Photographer: me :)

Take your favorite leopard pattern scarf and wrap it around your neck, put some golden jewelry , vintage sunglasses, and you are ready to go out on a sunny November day!!!!Enjoy!!!
Zahvaljujući iscrpnim izveštajima o modnim dešavanjima , potpuno sam zapostavila ešarpe! Nadam se da ih više neću preskakati i da će se pojavljivati jednom nedeljno kao što sam to i planirala! Ovo je jedna od mojih omiljenih, i ne mogu da razumem osobe koje kažu da ne vole leopard šaru! :)Treba je samo pažljivo izabrati , jer ne predstavlja baš svaka najbolje rešenje ( znate na šta mislim, i kakve se sve tigrice mogu videti u gradu)! hehe
Za ovaj sunčani novembarski dan, izabrala sam nju, vintage naočare i "malo" nakita! :)
p.s. Danas sam mnogo bolje, i hvala na svim željama da što pre ozdravim!!!♥

0 comments:

Post a Comment