It's my party, and I'll cry if I want to...



                                                                    shirt: new yorker,
                                                                    tank top: zara,
                                                                    skirt: made by me,
                                                                    leggins: calzedonia,
                                                                    necklace: accessorize,
                                                                    bracelet: accessorize,
                                                                    crown: no name,
                                                                    Photographer: Maja M.
                                                                  

Hello everyone, this will be one quick post, yesterday was my b-day, and i decided to dress different than usual, i surprised my guests and relatives, and i really had fun! I've got great presents and beautiful wishes, but the most important thing was, that my closest were with me!
Da, da, kruna, biseri i til su se savršeno slagali uz moju rođendansku tortu!:)
Možda će nekome  izgledati super, originalno i odlično, možda se nekome i ne svidi, ali je najvažnije da sam se ja dobro osećala u ovome!
Prošao je još jedan rođendan koji sam provela sa svojim najbližima ( neki su nedostajali i oni dobro znaju ko su)... oh da, i ja sam sada na broju 25!!! Mnogoo, zar ne!? :) Nikako ne mogu da se pomirim sa tim! :)
Hvala Maji na divnim fotografijama!!! ♥

0 comments:

Post a Comment