Recipe 3 ...

                                                                                                CLICK TO SEE MORE









                                                                                                 cup of joy ...
                                                                                                 or one row for me ... ;)


Tiramisu is one of my favorite treats for several years ... I got this recipe from my friend's aunt, and it's the most similar one to those from cake shops. It's really easy to make, and if you are a sugar addict like me, this will be your happy day! ;)
You will need :
- 4 eggs
- 6 tablespoons of sugar ( 4 for egg yolks and 2 for egg whites)
- whipped cream 250 ml
- mascarpone cheese 250 ml ( Zanetti is my favorite brand , i gotta admit that i didn't liked this one which i used)
- two packages of ladyfingers ( it depends of your vessel)
- coffee for soaking up the ladyfingers ( i prefer Nescafe)
- cocoa powder . 

Follow the instructions and after couple hours you will have your home made tiramisu! Enjoy!

Tiramisu je već nekoliko godina na listi mojih omiljenih poslastica a kao takav , morala sam mu naći i adekvatnu zamenu koja bi bila napravljena u kućnoj varijanti, nešto najpribližnije  zabajone kremu i pravom ukusu tiramisu-a. Recept sam dobila od drugaricine tetke i od taga ga vrlo rado  delim . :)
Potrebni sastojci:
- 4 jaja
- 6 supenih kašika šećera
- slatka pavlaka 250ml.
- maskarpone sir 250ml. ( najlepši ukus ima sir marke Zanotti, moram priznati da mi se ovaj sa slike nije dopao)
- dva pakovanja piškota ( u zavisnosti od posude)
- kafa ( najradije koristim Nescafe bez šećera)
- kakao .

Pratite uputstva sa fotografija i kroz dva do tri sata ćete imati svoj domaći tiramisu! :) Fil koji preostane najčešće iskoristim za dezert u čaši, koji služi da se premosti vreme dok se tiramisu ne stegne! ;)
Ukoliko budete imali pitanja vezanja za sam proces, vrlo rado ću vam odgovoriti  jer sada postoji mogućnost da se pojedinačno to učini za svaki napisani komentar pa je samim tim i preglednije! :)
Prijatno!

0 comments:

Post a Comment