How to tie a turban....

                                                                                                 CLICK TO SEE MORE

















                                                                                       Photos made by Masa M.

It's still cold here, with snow of course, so i don't want to leave my house at all! After that outfit post with turban, many of you requested tutorial!And here it is (i know that there are a lot of photos and videos with explanation, but this is only for you) !:) Some of the photos are blurry, but my sister was in a hurry for her school! :) Grab your favorite big square scarf, and follow those steps!It's easy!

Znam da ima dosta fotografija, i snimaka kako se pravi turban, ali pošto ste same to tražile, meni je ostalo samo da vam uslišim želju! :) I danas zamišljam proleće, stavila sam svoje letnje narukvice, tu je i belo/plava kombinacija, noktići imaju šljokice, al' Sunca nigde....
Imala sam neku viziju da ovaj tutorial napravim u prirodi, ali su vremenske neprilike učinile svoje. Izvinjavam se unapred na mutnim fotografijama,  moja draga sestra je bila u žurbi zbog škole, bez velikog interesovanja za moj novi post!Hvala Mašo! :)
Sada zgrabite omiljenu veliku, kockastu maramu, pa da počnemo!
Kako vam ide? :)
p.s.nisam mogla da budem toliko ozbiljna, te se tako nađe i ova poslednja fotografija u postu! :)

0 comments:

Post a Comment