Featured in Wedding magazine ...

                                                                                               CLICK TO SEE MORE



Couple months ago, i was contacted by fashion editor from wedding magazine ( here in Serbia) to write some advices for future brides! :) I really loved the idea, so here it is, the final product! Two pages written by me about dresses, flowers, make up&hair, reception ,   DO's and DON'T's for brides! :)
Kišni dan donosi lepe vesti ...  :) 
Izašao je novi broj časopisa za venčanja "Reci Da" , i u njemu moji saveti za buduće mlade. Sve se dogodilo  zahvaljujući modnoj urednici Nataši koja me je kontaktirala sa željom da uvede neke nove rubrike i da reč nekome iz online sveta ko modu posmatra na sasvim drugačiji način. Nadam se da će vam se dopasti moj izbor fotografija kao i tekst koji sam napisala u kom sam sažela sve ono što znam ( zahvaljujući venčanjima najbližih drugarica, ali i mom interesovanju o toj tematici)! :)

p.s. na 140. strani se nalaze i Memoari jedne mlade, a naša Olja je ispričala kako su tekle njene pripreme!:)

0 comments:

Post a Comment