And then came the rain ...

                                                                                                 CLICK TO SEE MORE





                                                                                              sandals: aldo,
                                                                                              jeans: miss sixty,
                                                                                              shirt: bershka,
                                                                                              belt: accessorize,
                                                                                              bag: benetton,
                                                                                              bracelets: accessorize, h&m, diy,
                                                                                              flower: diy,
                                                                                              ph: Jasna

Here are the photos from Saturday, before the rain fell. This was the first time that my aunt ( the best one in the whole world) took a photos of me! :) It was cold enough for wearing jeans, simple white shirt, little bit of accessories and to spice it up, enormously huge flower, which i got from my another aunt! :) Flower was inspired by DIY post from one of my dearest bloggers Marina, so you can check the whole process HERE! I curled up my hair with soft bendy hair curlers ( they look like this ONE) , they are perfect for summer, better than curling irons, and i pretty much like the result! And how about you? :)
p.s. last night i visited my hairdresser, so i have new hairstyle! :)

Sećate se kako sam vam u prethodnom postu rekla da sam jurila sunce? E pa,  subota je bila bezuspešna ... Još jedno ispijanje kafe u gradu ( u mom slučaju uvek soka) , ovog puta sa tetkom ( najboljom na celom svetu) :) , koja me je nakon toga po prvi put slikala za blog. Hvalaaa! ♥ ... O tome koliko je bilo hladno, kiši i grmljavini koja je usledila te večeri ne moram ni da vam pričam ...
Često me pitate kako navijam kosu, pa evo i odgovora :
Za neke važnije prilike i kada nisam u žurbi, najčešće koristim Rowenta styler o kom sam vam pisala OVDE, a druga varijanta koju preporučujem leti i kada nemate dovoljno vremena ( a ponekad i živaca :) ) su sunđeri koji se mogu naći u parfimerijama, kineskim radnjicama, pa čak i većim marketima, po veoma pristupačnim cenama ( za one koji ne znaju izgledaju OVAKO) a njihov efekat upravo gledate na sličicama u ovom postu! :)
U borbi protiv vremena sam tog dana pobedila! :) Stavila sam najveći cvet iz moje kolekcije ( hvala drugoj tetki koja ga je napravila i poklonila :) ), koji je nastao zahvaljujući Marinim DIY postom, koje svi obožavamo! Sada sledi hvala i Marini jer nesebično deli sa nama sve ono što pronađe, osmisli i napravi! :)
A pošto sam već krenula ovoliko da se zahvaljujem :) , najveće Hvala vama koji pratite, čitate, govorite da vas inspiriše, ostavljate komentare, sa nestrpljenjem očekujete nove postove i uživate u svemu ovome. Iskreno se nadam da ćemo se dugo, dugo družiti! :)
p.s. ukoliko pratite FB page ili twitter mogli ste da vidite da sam sinoć posetila frizera, tako da ... :)

0 comments:

Post a Comment